Matkapurjeet

Doylen legendaarinen laatu takaa matkapurjehtijalle suorituskykyiset purjeet, jotka kestävät - minne matkasi suuntautuukaan. Materiaalin, käyttötarkoituksen sekä budjetista riippuen suosittelemme joko Durasail tai Stratis -materiaaleja. 

 

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä niin keskustellaan purjetarpeistasi tarkemmin. 

Durasail

Doyle -purjeiden maine markkinoiden kestävimpinä ja taloudellisimpina purjeina ei ole perusteeton. Edistyksellinen suunnittelu- ja valmistusteknologia yhdistettynä käytännön kokemukseen mahdollistaa parempien, kestävämpien purjeiden tuotannon. Purjeet ovat helposti käsiteltäviä ilman uhrauksia suorituskyvyssä tai kestävyydessä. Kaikki purjeet suunnitellaan Doylen design-tiimin toimesta ja sovitetaan täsmällisesti veneeseesi. 

 

Edistyksellinen valmistusprosessimme ja globaali ostovolyymimme mahdollistaa monipuoliset tuotteet edulliseen hintaan. Durasail on premium-purje, joka perustuu laadukkaaseen, punottuun Dacroniin. Paljon voi muuttua 15 vuodessa - on kuitenkin lohduttavaa tietää, että purjeesi eivät muutu.

 

Durasail -ominaisuudet

  • Edistyksellinen design suunniteltu kestämään kuormaa, rasitusta ja kulumista
  • Kestävä, laadukas Dacron on todistetusti kestävin valmistusmenetelmä
  • Kulmavahvikkeet jakavat kuorman tasaisesti ja estävät materiaalin ennenaikaisen kulumisen
  • Liikkiköydet (ns. snörppi) ehkäisevät purjeiden ennenaikaisen väsymisen
  • Vahvat kulma- ja reivirenkaat sekä kiinnikkeet

Tutustu Doylen Durasail -matkapurjeisiin tarkemmin (englanniksi). 

Stratis -matkapurjeet

Mikäli haluat nauttia täysipainoisesti veneesi purjehdusominaisuuksista ja olet valmis panostamaan hiukan enemmän, on suosituksemme Doylen lippulaivateknologiaa hyödyntävä Stratis.

 

Performance cruising -purjeet on kehitetty samaan aikaan suorituskykyisiksi, mutta myös kestämään käsittelyä sekä purjehdusta vaihtelevissa ja vaativissa olosuhteissa. Stratis on ns. load path -purje eli yksilöllisesti suunniteltu ja leikattu juuri sinun veneesi ja tarpeidesi mukaan.

 

Doyle käyttää Stratis -matkapurjeissaan tyypillisesti joko Polyester, Vectran tai Technora -kuituja - tai hiilikuitua. Purjeiden valmistusprosessissa käytettävät erikoisaineet takaavat erittäin pitkäaikaisen kestävyyden kosteissa olosuhteissa. Lopputuloksena kevyet, kestävät ja erittäin suorituskykyiset purjeet.

 

Kuituvalinnasta riippuen Stratis sopii yhtä lailla niin matkaveneen kuin superjahdinkin purjemateriaaliksi. Stratis on erittäin kestävä ja suorituskykyinen Performance cruising -purjemateriaali verrattuna esimerkiksi paneeli- tai laminaattipurjeisiin.   

 

Tutustu tarkemmin Doylen Stratis -materiaalin käyttöön matkapurjeissa (englanniksi).

Doyle Sails Finland

Stefan Stenström

+358 40 5118501
info@doylesails.fi

 

 

Doyle Sails Finland

Valkolammentie 2

FI-07910 Loviisa, Finland

+358 (0) 40 5118501

info@doylesails.fi 

Liity keskusteluun

Seuraa Doyle Sails Finlandia Facebookissa

Tutustu teknologiaamme YouTube-kanavalla

Doyle Sails ja Doyle Stratis Twitterissä

News from Doyle Sailmakers

Doyle Grey and J70 Italian Nationals Win
Although award announcers proclaimed an “unexpected outcome” for US J70 team, Relative Obscurity, at this past weekend’s 55 boat Italian Nationals, Doyle Sailmakers was not surprised. The scratch sheet was chalk full of competitive teams, including most of the top teams from the San Francisco Worlds and top teams of Europe and South America, but […]
>> Read More

Doyle Victories at Loro Piana SuperYacht Regatta in Division B and D
Doyle Sails powered a yacht in each class at the Loro Piana Regatta in Virgin Gorda this year.  Our Division B and Division D Doyle powered yachts came out on top. We were able to discuss the event with our representatives sailing in between this event and the St Barth’s Bucket. The 125’ Perini Navi/Briand […]
>> Read More

Relative Obscurity Rules J70 Class at Bacardi Miami Race Week
Peter Duncan, with Relative Obscurity crew consisting of Moose McClintock, Willem van Waay, and Victor Diaz DeLeon, won the J70 class at the 2017 Bacardi Miami Sailing week, with a six point lead and two bullets. Peter told us they elected to race the event with previously used upwind sails, thinking it would be too light […]
>> Read More